torsdag 19 januari 2012

NYHETER

Ni kanske har sett att det hänt en del förändringar i bloggen och mer kommer det bli ;D
Det har tillkommit en del etiketter som ni kan se till höger :)
Elva noll två kan ni läsa lite smått och gott :) och som ni hör på namnet kommer dessa inlägg alltid publiceras 11:02 :)
Hissa och dissa där kommer jag att hissa och dissa olika saker helt enkelt :) även denna etiketten kommer att ha en speciell publiceringstid! 
Lyckokakan kommer det att tillkomma lite småsaker kanske sånt man skulle vilja hitta i en lyckokaka :D Dessa inlägg kommer att ploppa upp lite när jag känner för det inga speciella tider, så ni får hålla utkik efter dessa eller bara klicka in er på länken :)


Framöver kommer förhoppnigsvis designen också ändras lite grann :) 
Jag har valt att ha speciella publiceringstider eftersom att jag tycker det underlättar för både mig och er :) Och i vårt samhälle idag strävar vi efter att underlätta vardagen så mycket som möjligt, så jag tänkte att jag fortsätter i 2000-talets fotspår, so go ahead!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar