fredag 20 januari 2012

Killar och mode - Frågetecken

Varför hör killar och mode oftast inte ihop? Vad är det de saknar som inte tjejer har? Okej jag ska inte vara dum, det finns många killar som klär sig skitsnyggt! Men jag syftar på de som stiger upp ur sängen, tar första bästa tröjan och samma gamla jeans som de haft i två veckor. och något jag aldrig har förstått är varför i hela friden har man häng?? och om man nu vill visa kalsongerna så är det liite jävla pinsamt om man inte byter på några dagar!


faktum är att de flesta tjejer tycker det är skitfult med häng, och bara det gör mig fundersam varför man inte har slutat med det för länge sedan?? En orsak till varför det är fult är att alla får såå korta ben! Ni ser ut som  i har megalånga överkroppar och jättekorta ben, själv tycker jag det är jättefint med långa ben och jag vet att jag har många andra tjejer på min sida!


Men jag menar absolut inte att ni ska sluta att ha byxorna i knävecket!
För sötnosar, vi älskar era rumpor!


Kram till er!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar