söndag 1 januari 2012

imoprtant words!

Okej, en riktig slödag är avklarad och imorgon ska jag försöka ta tag lite i livet och göra något vettigare ;D

Tänkte för ett par dagar sedan om vad jag ska ha för nyårslöfte, funderade lite på att minska intaget av sötsaker, eller motionera mer, och så vidare. Men tänkte efter och insåg varför sluta att unna sig något gott ibland under all press vardagen bjuder på? Och röra på sig visst det är alltid bra men tycker själv jag rör på mig normalt mycket när man rider, idrottar och det händer även att jag kör små träningspass hemma med styrketräning.
Så Jag kom helt enkelt fram till att nyårslöften är onödiga, Fortsätt bara vara så bra som DU är! Och om man nu måste avge något löfte, låt det vara ett löfte om att göra slut med spegeln, bli en bättre vän med dig själv och glöm inte att vara snäll mot dig, för du är den viktigaste personen - det är ju du som är huvudpersonen i ditt liv! 

Med dessa orden säger jag god natt och kryper till kojs <3

3030725445_cbc11bf6a5_z_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar