måndag 10 september 2012

Trasmatta och sidenband

Kvällen bjöd på X-factor, halloumiost med stekta gröna saker och fix med det som fick följa med mig hem ifrån stan idag. Tanken var att det skulle få komma med en skänk och en "trapphylla" men det blev en söt trasmatta med en matchande filt. Den beigea  filten ska min älskade faster få i pigga-upp-present, jag hoppas att det blir snart för saknaden börjar bli för stor. 
Ha en underbar måndagskväll, njut av måndagen för den är över snart!
Kram på er  














2 kommentarer:

  1. Äntligen har du kommit igång med ditt bloggande igen. Har saknat den hela sommaren. Vilka fina höst kort mm. Man kan njuta av hösten och naturen utan häst så du behöver inte tycka synd om mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag Ska försöka få det att hålla i sig nu :) tack så mycket! Tycker lite synd om dig i alla fall ;) kram!

      Radera