tisdag 29 maj 2012

Lång tid med många små fina stunder

Längesedan sen sist, jag vet! Men tiden har rullat på utan att jag riktigt märkt när den susat förbi och inte vet jag vart den tagit vägen heller. Mitt liv har varit väldigt enformigt sedan sist så har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om. En vanlig dag har sett ut som sådan; vakna, gå till skolan, komma hem, plugga. Vissa dagar har jag till och med hunnit med stallet en runda innan jag börjat plugga, tråkigt liv? Javisst!

Visst har det funnits små guldstunder också jag är bara väldigt bra på att låta de falla i glömska. Jag har trots allt haft picknick med både vänner och familj, spenderat ännu mer tid med kompisar, haft de vackraste upplevelserna tillsammans med min häst och sugit in varenda solstråle jag kunnat nå!

Det har ändå varit bra stunder mellan studierna. Mitt mantra de senaste dagarna har ändå varit 'bara tio dagar kvar' för sedan är det äntligen lov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar