tisdag 5 mars 2013

Citron och honungs mat

Gav mig själv en kortare sovmorgon för att orka med hela eftermiddagens plugg. Tar bussen hem från biblioteket med alla världens historier. Böcker är häftiga tycker jag

Tittar in hos min faster på vägen hem, det blir ofta för sällan vi ses.

Hade önskat att få ihop lite finare inlägg som inte bara innehåller vad jag gör, blir väldigt ointressant i längden.
Men när halsont och huvudvärk, ja hela kittet igen smyger sig på under natten och blir värre och värre under dagen då orkar jag inte tänka fina tankar. Inga tankar alls faktiskt.
Det känns som alla tankar tömdes på biblioteket, där jag också lämnade den sista energin.
Därför blir det ingen bra blogg idag heller, utan gör mitt bästa för att preppa min kropp med vitaminer, värme och energi. I hopp om att vakna upp piggare imorgon efter många timmars sömn.

Vill inte hinner inte och orkar inte bli ännu mera sjuk...
Håll tummarna för mig!
God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar