måndag 14 januari 2013

Tappar den emellanåt på vägen...

Ett nytt år en ny start - igen! 

Vill börja igen, känner suget. Både utav att jag inser hur roligt det är för mig själv framför allt att läsa de gamla inläggen. Så mycket minnen och känslor bakom flera utav dem. Vill kunna fortsätta väcka minnen hos kanske både mig och er?!

Därför börjar jag på nytt igen, eller fortsätter där jag lämnade. Min syster har varit en utav inspirationskällorna också, hon bloggar en massa varje dag. Får mig att sakna er och min lilla hörna också!

Har tänkt på bloggen flera gånger under tiden som gått, men inte riktigt funnit den där energin att ta tag i den. Har varit mycket vänner och familj på sista tiden, blir lätt så under julen, vilket är något bra såklart! Julen är ju näst intill synonymt med familjen och vännerna.

Bloggen är någonting jag tappar på vägen ibland, men det är alltid lika roligt när jag går tillbaka för att plocka upp den igen, eller se till att den har det bra i sin ensamhet, att den faktiskt får sällskap då och då. Eller rätt ofta faktiskt! Människor hittar den och kikar in även att den inte uppdateras! 

2 kommentarer:

  1. Äntligen!!!!!Vilken tur att du har hittat din inspiration igen. Så man kan läsa dina härliga inlägg. Med fina texter, musik och bilder mm.Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade hit så fort! Ska försöka vara duktig ett tag framöver! Ses snart, puss!

      Radera