onsdag 28 december 2011

träning ger färdighet :)




Hej hopp! precis hemkommen från stallet, bytt om till myskläder och tänkte göra ett inlägg. Idag blev det åter att träna på inkallningen med Gulliver och se där träning ger färdighet! :D Igår höll jag på i 1 timma och 40 minuter och idag kom han till mig två gånger av tre försök :) Och sista gången var helt felfri så jag tyckte det passade bra att avsluta då så höll inte på så länge utan jag tog repgrimman och hoppade upp och red lite oxå :) Vi får se lite vad som händer nu om det blir att se på tv eller en film med mamma eller om jag läser klart min bok. Hade först tänkt skriva recensionen fast att jag inte läst den helt klar - man avslöjar ju ändå inte slutet ;) Men har ångrat mig så jag väntar till den är utläst :D ha en bra kväll! Puss :*
Btw, imorgon blir det stan -eller grand sammarkand med Malin! :D



♡ dollzi.tumblr ♡
Passar på att lägga in snöbild, cause I miss the snow and sun very f*ckin much! :/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar