onsdag 28 december 2011

internet is back!

Hej där! Efter typ 3-4 veckor är internetet tillbaka, vi fick det strax innan julhelgen, men jag valde att inte göra några inlägg under julen eftersom alla ändå har så mycket att göra då :) Jag hoppas att ni hade en riktigt bra jul, för det hade jag :) Och så skönt det är med jullov!! :D jag fick en bok i julklapp som jag önskat mig. Det är den första i en serie med 6 delar, jag har den andra boken redan men har inte velat läsa den förrän jag har läst den första. Och jag måste säga att det är bland de bästa böckerna jag läst! Den är jättebra :) Gone-övergivna heter den. Tänkte recensera den för er om en liten liten stund :) Måste bara läsa några sidor till ;D Och när jag ändå håller på att skriva måste jag få visa min underbara knäpp katt, som har lagt sig i en påse och legat en bra stund och spanat på den andra katten, för att efter en stund ramla (jag menar ramla!) ihop och knappt orka hålla ögonen öppna xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar