tisdag 15 november 2011

beroendeframkallande...

Sitter och små surar lite grann, nej då :P Men jag får inte baka något för mamma idag :/ Hon tycker att frysen snart är full och vi inte har plats för mer bak på någon dag - dock delar jag inte hennes mening :P Jag tycker vi har massor med plats kvar.har hittat ett super gott recept på daimrulltårta! :D Det ska provas så snart som möjligt! Mina fina cupcakes jag bakade i helgen skulle jag ju sälja på mammas jobb (hon jobbar på gatukök/restaurang) Och idag har vi sålt tre stycken ;) Men när folk börjar få upp ögonen och inser att de är goda så kommer vi säker sälja fler! Det var en gubbe som sa att han skulle köpa en i morgon med för den var så god så det tackar man ju för ;D Hoppas iaf det blir mer bak snart :) det är ju liite beroendeframkallande... Något annat som oxå är lite beroendeframkallande är After eight, vi köpte en "låda" i helgen för jag skulle baka after eight cupcakes igen men så testade jag ju massa annat nytt så så blev det inte. och nu är nästan alla uppätna xD
Jaja nu ska jag inte tjata mer ;) Ha det bäst kram!

    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar