onsdag 5 oktober 2011

regnbågskaka

Hej alla fina !
Idag har det varit en lugn dag i skolan, engelska provet kändes faktiskt till och med helt okej! :D Och efter lunchen hade vi en timma avslappning och det var sååå skönt!! Vi lyssnade på en massa avslappnings skivor och lugn musik och så det var en riktigt nice avslutning på skoladagen tycker jag. Och sedan har jag varit i stallet en svän det blev en mysig skogsrunda idag, men jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, för gud vad kallt det är, längtar verkligen efter att få ta fram vinterjackan och mössan ;)

Det bästa är ändå att det inte är lika mycket i skoaln just nu heller så har pratat bort en och en halv timme med Fanny, och hon visade mig några jättecoola kakor/tårtor - rainbow cake :) Ser supersmarrigt ut!!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar