tisdag 4 oktober 2011

I'm back



Efter att ha hållit uppe med bloggandet mer än ett halvår var jag väldigt sugen på att börja igen, dock på en helt ny blogg :) Och jag är väldigt sugen på att få börja nu direkt så jag tycker vi sätter i gång nu!
Igår
Efter skolan åkte jag direkt hem, jättesugen på att få packa upp min nya kamera som vi köpte igår. Nu blev det en nikon D3100, och det känns toppen. innan hade jag en Canon men den blev stulen på tåget ifrån sthlm i sommras :( Så nu var det hög tid att fixa en ny! Och sagt och gjort så blev det. Så fast att vi har engelska prov på onsdag och jag inte kan någonting typ så gick eftermiddagen åt till att fota :P och vädret var ju inte så nice igår heller så det fick bli lite inomhusfoto ;)


Kul att leka med färger
Min nya kompis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar