tisdag 5 april 2011

feber i massor :(

Usch, fy och blä för att vara sjuk!!! De närmsta dagarna var ju fullbokade, nu ser det ut som jag inte kommer kunna göra hälften av allt som var planerat. -.- Idag skulle hela gänget sova hos Emelie, förutom jag för jag ska till tandläkaren imorgon klockan 10 för att få min tandställning. Inget Emelie ikväll och kanske ingen tandställning i morgon. :(
Idag har jag sovit precis hela dagen. Fast nu har temperaturen sjunkit från 39.5 till 38.4 och det känns kan man ju säga, jag orkar iaf sitta upp nu och så svettas jag som jag vet inte vad. Aja bättre det än att ha över 39 grader.
Igår var jag duktig och tog med filmkameran till stallet, men har inte ens fått in filmerna på datorn ännu så ni får vänta med att se dm lite till. Nu ska jag sova eller försöka äta något.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar