måndag 14 mars 2011

Hoppsan

Oj, det har vist gått lite lång tid emellan bloggandet. Idag har vi haft bolltunering med skolan på Hovshaga. Rätt kul faktiskt :D Igår var jag i stallet hela dagen och tog min första tur med moppen, tvättade faktiskt min häst för första gången i år också. Han blev jätteren och fin undrar dock om han fortfarande är lika fin eftersom hagen består av 99% gegga :s Jag fick även jaga en lös Alexus som rymde två gånger igår, en gång ifrån hagen och en gång när jag var ute och gick med honom. -.- 
I Lördags sprang jag en runda på 4.5 km, kände mig riktigt duktig! :D Hoppas bara jag fortsätter i den stilen. 
Så där , nu fick jag nog med det mesta som har hänt sedan sist ;) 
Och eftersom det är nationella prov i fysik på onsdag är det nog dags att börja plugga lite :P 
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar